FAQ - pytania i odpowiedzi
W tej zakładce znajdziecie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące organizacji, przebiegu i technicznych zagadnień związanych z udziałem w warsztatach on-line.
Powstały, by ułatwić wszystkim uczestnikom udział w nadchodzących wydarzeniach.
Najczęściej zadawane pytania
1. Kiedy otrzymam link do warsztatów?
Na adres e-mail podany w zamówieniu otrzymasz wiadomość zawierającą link do wydarzenia oraz indywidualny kod dostępu.
Pierwsza pula maili z dostępem zostanie wysłana na cztery dni przed wydarzeniem, czyli w środę. Zaproszenia dla zamówień złożonych w kolejnych dniach będą wysyłane na bieżąco, raz dziennie, aż do dnia webinaru.
2. Nie widzę wiadomości z linkiem do webinaru.
Jeśli nie możesz znaleźć wiadomości w swojej skrzynce odbiorczej, sprawdź również folder SPAM oraz inne zakładki, takie jak „Oferty” czy „Powiadomienia”.
W przypadku, gdy nadal nie odnajdziesz linku, skontaktuj się z nami:
E-mail: biuro@popko.pl
Telefon: +48 509 58 00 42
Chętnie pomożemy!
3. Podczas odtwarzania nie widzę obrazu.
Jeśli podczas odtwarzania słychać dźwięk, widać przyciski odtwarzacza, ale brak obrazu, upewnij się, że używasz urządzenia spełniającego wymagania techniczne podane na dole strony.
Warto również spróbować odtworzyć materiał w innej przeglądarce – rekomendujemy korzystanie z przeglądarki Chrome.
4. Widzę obraz, ale nie słyszę dźwięku.
Upewnij się, że głośnik jest włączony. Jeśli dźwięk nadal nie działa, sprawdź, czy słychać go na innym serwisie, na przykład YouTube. Jeśli korzystasz ze słuchawek, sprawdź, czy są prawidłowo podłączone do urządzenia.
5. Czy można oglądać na dwóch urządzeniach równocześnie?
Nie, w tym samym czasie użytkownik może być zalogowany tylko na jednym urządzeniu.
6. Czy transmisja będzie dostępna na urządzeniach mobilnych (telefon, tablet)?
Transmisję można oglądać na urządzeniach mobilnych, zalecamy jednak korzystanie z laptopów lub komputerów stacjonarnych z aktualnym systemem operacyjnym oraz stabilnym połączeniem internetowym. Szczegółowe wymagania sprzętowe znajdziesz na dole strony.
7. Czy mogę oglądać transmisję za granicą?
Tak, nasze serwery są rozmieszczone globalnie i skonfigurowane tak, aby zapewnić nieprzerwany dostęp wszystkim widzom, niezależnie od lokalizacji. Transmisja nie jest objęta geoblokadą.
8. Co zrobić, gdy transmisja się zacina?
Jeśli obraz buforuje i zacina się, w większości przypadków jest to spowodowane niestabilnym połączeniem po stronie klienta. Pomimo tego, jeśli masz problemy z odtwarzaniem to:
- Upewnij się, że Twoja sieć spełnia wymagania do streamingu. Zalecamy wykonanie testu przepustowości tutaj. Aby transmisja działała bez zakłóceń, niezbędne jest stabilne łącze internetowe o minimalnej prędkości 10 Mbps.
- Przełącz się z pokoju głównego do pokoju zapasowego w panelu streamingowym.
- Wyłącz AdBlokery.
- Spróbuj ponownie uruchomić przeglądarkę. Jeśli problem nadal występuje, zaloguj się, korzystając z innej przeglądarki – rekomendujemy Google Chrome.
- Zrestartuj swój domowy router.
- Postaraj się poprawić zasięg WiFi lub poszukaj innej sieci internetowej.
9. Czy będę mógł obejrzeć transmisję po jej zakończeniu?
Wybrane nagrania z warsztatów są udostępniane w panelu streamingowym. Można je odtworzyć, używając przydzielonego na wydarzenie indywidualnego kodu dostępu. Logowanie odbywa się w ten sam sposób, jak podczas trwania warsztatów.
10. Jaki jest czas trwania warsztatów?
Warsztaty całodniowe (niedziela) odbywają się w następujących godzinach:
10:00 START
18:00 ZAKOŃCZENIE
Przewidziane półgodzinne przerwy kawowe co około 2,5 godziny.
11. Jak zgłosić się na wizję podczas webinaru?
Podczas transmisji na ekranie pojawi się numer telefonu, pod który będzie można wysyłać SMS, aby zgłosić chęć udziału w webinarze na wizji.
Szczegóły w poniższej instrukcji:
12. Nie dostałem SMS z zaproszeniem na wizję.
Sprawdź czy wysłałeś SMS na poprawny numer i o właściwej treści. Z uwagi na dużą liczbę uczestników osoby, które się zgłoszą będą wybierane losowo.
Podczas webinaru dostępna jest pomoc techniczna:
KONTAKT:
NIEDZIELA w godzinach 8:00-18:00
pod podanymi numerami telefonu:
+48 509 580 042
+48 515 360 205
WYMAGANIA TECHNICZNE
Do prawidłowego i stabilnego odbioru transmisji zalecamy korzystanie z przeglądarek:
- Mozilla Firefox 49+,
- Chrome 35+, Opera 38+,
- Internet Explorer 11+,
- Safari 12+ oraz
System operacyjny:
- Windows 7 (lub nowszy),
- Mac OS X 10.9.5 (lub nowszy).
Wymagana jest minimalna prędkość łącza internetowego 4mb/s,
zalecana to 8mb/s pobierania.
Przetestuj swój sprzęt i łącze internetowe: