Jesteś tutaj: Warsztaty FAQ - pytania i odpowiedzi

FAQ - pytania i odpowiedzi

W tej zakładce znajdziecie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące organizacji, przebiegu i technicznych zagadnień związanych z udziałem w warsztatach on-line.

Powstały, by ułatwić wszystkim uczestnikom udział w nadchodzących wydarzeniach.

 

Najczęściej zadawane pytania

1. Kiedy otrzymam link do warsztatów/wahadełkowania on-line?

Na adres email podany w zamówieniu zostanie wysłana wiadomość z linkiem do wydarzenia i indywidualnym kodem dostępu.

W przypadku warsztatów rozwoju duchowego odbywających się w niedzielę, pierwsza pula maili zawierających dostęp wysyłana jest na 4 dni przed wydarzeniem  - czyli w środę. Zaproszenia do zamówień złożonych w kolejnych dniach będą rozsyłanie na bieżąco raz dziennie aż do dnia w którym odbywa się webinar.

Z kolei pierwsze dostępy na czwartkowe wahadełkowania on-line wysyłane są 3 dni przed wydarzeniem, czyli w poniedziałek. Kolejne dostępy wysyłane są na bieżąco każdego dnia aż do czwartku.

2. Nie widzę wiadomości z linkiem do webinaru.

Jeśli nie widzisz go w swojej skrzynce mailowej, sprawdź folder SPAM lub poboczne foldery (np. Oferty). Jeśli mimo to nie odnajdziesz linku, skontaktuj się z nami mailowo: biuro@popko.pl lub telefonicznie: +48 509 58 00 42.

3. Podczas odtwarzania nie widzę obrazu.

Jeśli podczas odtwarzania nie widać obrazu, a słychać dźwięk i widać przyciski odtwarzacza, należy upewnić się, że materiał jest odtwarzany na urządzeniu spełniającym wymagania techniczne podane na dole strony. Można spróbować również odtworzyć materiał na innej przeglądarce. Zalecaną przeglądarką jest Chrome.

4. Widzę obraz, ale nie słyszę dźwięku.

Sprawdź, czy głośnik jest włączony. Jeśli nadal nie masz dźwięku, sprawdź czy słyszysz dźwięk w innym serwisie, np. YouTube. Jeśli używasz słuchawek, upewnij się, że zostały dobrze podłączone do urządzenia. 

5. Czy można oglądać na dwóch urządzeniach równocześnie?

Nie, w tym samym czasie użytkownik może być zalogowany tylko na jednym urządzeniu.

6. Czy transmisja będzie dostępna na urządzeniach mobilnych (telefon, tablet)?

Transmisję można odtwarzać na urządzeniach mobilnych, zalecamy jednak korzystanie z laptopów lub komputerów stacjonarnych ze zaktualizowanym systemem i stabilnego łącza internetowego. Wymagania sprzętowe znajdziesz na dole strony.

7. Czy mogę oglądać transmisję za granicą?

Tak. Nasze serwery są rozmieszczone na całym świecie i skonfigurowane tak, aby nasi widzowie mieli do nich dostęp. A sama transmisja nie jest geoblokowana.

8. Co zrobić, gdy transmisja się zacina?

Jeśli obraz buforuje i zacina się, w większości przypadków jest to spowodowane niestabilnym połączeniem po stronie klienta. Pomimo tego, jeśli masz problemy z odtwarzaniem to:

  • Sprawdź, czy Twoja sieć jest odpowiednia do streamingu. Radzimy sprawdzić przepustowość na stronie http://www.speedtest.net/pl i wykonanie testu. Aby transmisja działała poprawnie, należy mieć stałe łącze o przepustowości 10 Mbps.
  • Przełącz się z pokoju głównego do pokoju zapasowego w panelu streamingowym.
  • Wyłącz AdBlokery.
  • Zrestartuj przeglądarkę lub, jeśli to nie działa, spróbuj zalogować się na innej (zalecamy korzystanie z przeglądarki Chrome)
  • Zrestartuj swój domowy router.
  • Postaraj się poprawić zasięg WiFi lub poszukaj innej sieci internetowej.

9. Czy będę mógł obejrzeć transmisję po jej zakończeniu?

Wybrane nagrania z warsztatów są udostępniane w panelu streamingowym. Można je odtwarzać korzystając z dostępu oraz indywidualnego kodu przydzielonego na wydarzenie, dokładnie tak samo jak w dniu trwania warsztatów.

10. Jaki jest czas trwania warsztatów?

Warsztaty całodniowe (niedziela) odbywają się w następujących godzinach:

10:00 START 

18:00 ZAKOŃCZENIE

Przewidziane półgodzinne przerwy kawowe co około 2,5 godziny.

11. Jak zgłosić się na wizję podczas webinaru ?

Podczas trwania transmisji zostanie podany numer telefonu, na który będzie można wysyłać SMS, aby zgłosić chęć udziału w webinarze na wizji.

Szczegóły w poniższej instrukcji:  

12. Nie dostałem SMS z zaproszeniem na wizję.

Sprawdź czy wysłałeś SMS na poprawny numer i o właściwej treści. Z uwagi na dużą liczbę uczestników osoby, które się zgłoszą będą wybierane losowo.

Na czas webinaru otwarta jest dla Was telefoniczna linia pomocy technicznej.

KONTAKT:

NIEDZIELA (warsztaty rozwoju duchowego) w godzinach 8:00-18:00

pod podanymi numerami telefonu: 

+48 509 580 042 

+48 515 360 205 

WYMAGANIA TECHNICZNE

Do prawidłowego i stabilnego odbioru transmisji zalecamy korzystanie z przeglądarek:

  • Mozilla Firefox 49+,
  • Chrome 35+, Opera 38+,
  • Internet Explorer 11+,
  • Safari 12+ oraz

System operacyjny:

  • Windows 7 (lub nowszy),
  • Mac OS X 10.9.5 (lub nowszy).

Wymagana jest minimalna prędkość łącza internetowego 4mb/s,
zalecana to 8mb/s pobierania. 

 

Przetestuj swój sprzęt i łącze internetowe :

[Kliknij tutaj aby wykonać test swojego łącza]

Do zobaczenia.

Dodaj podziękowania

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez popko.pl
Materiały publikowane w serwisie popko.pl mają charakter edukacyjny i paramedyczny, a towary oraz usługi nie stanowią i nie zastępują porady medycznej. Kopiowanie i rozpowszechnianie materiałów zamieszczonych na portalu jest wskazane, tylko i wyłącznie z podaniem aktywnego linka popko.pl jako źródła. Nazwa serwisu, jego koncepcja, wygląd graficzny, oprogramowanie oraz baza danych podlegają ochronie prawnej.
popko.pl 2024